Paroisse de Villefranche sur Saône Sainte Anne des Calades

Paroisse catholique Sainte Anne des Calades Villefranche-sur-Saône, Gleizé, Arnas, Limas. Vie paroissiale et actualité de la paroisse, horaire des messes, co

OVERVIEW

The site paroissedevillefranche.net currently has a traffic classification of zero (the smaller the better). We have inspected nineteen pages within the domain paroissedevillefranche.net and found one website referencing paroissedevillefranche.net. We have discovered two contacts and locations for paroissedevillefranche.net to help you correspond with them. We have discovered one public networking accounts belong to paroissedevillefranche.net. The site paroissedevillefranche.net has been on the internet for eight hundred and eighty-four weeks, nine days, three hours, and forty-one minutes.
Jul 2007

PAROISSEDEVILLEFRANCHE.NET TRAFFIC

The site paroissedevillefranche.net has seen variant amounts of traffic throughout the the year.
Traffic for paroissedevillefranche.net

Traffic ranking (by month) for paroissedevillefranche.net

Traffic ranking by day of the week for paroissedevillefranche.net

PAROISSEDEVILLEFRANCHE.NET HISTORY

The site paroissedevillefranche.net was registered on July 30, 2007. This web site was changed on July 23, 2014. This domain will go back on the market on the date of July 30, 2015. It is now eight hundred and eighty-four weeks, nine days, three hours, and forty-one minutes young.
UPDATED
EXPIRED

DOMAIN SPAN

Diocèse de Lyon léglise catholique dans le Rhône et le Roannais

Votre navigateur ne supporte pas les vidéos en HTML5. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum ultricies consectetur metus id fringilla. Nunc semper, velit eu finibus sollicitudin, mauris sapien feugiat justo, iaculis ullamcorper mi ante eget erat. Nam tortor dui, auctor sed elit eu, pulvinar fermentum urna. Duis luctus ac eros interdum gravida.

WHAT DOES PAROISSEDEVILLEFRANCHE.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of paroissedevillefranche.net Mobile Screenshot of paroissedevillefranche.net Tablet Screenshot of paroissedevillefranche.net

PAROISSE

STE ANNE PAROISSE

49 rue roland

VILLEFRANCHE SUR SAONE, 69400

PHPNET

Thibaud GRANGIER

3 rue des pins

GRENOBLE, 38100

PAROISSEDEVILLEFRANCHE.NET SERVER

We discovered that the main root page on paroissedevillefranche.net took one thousand four hundred and sixty-nine milliseconds to stream. We could not discover a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider paroissedevillefranche.net not secure.
217.182.141.211

ns.phpnet.org
ns2.phpnet.org

We detected that this website is implementing the nginx operating system.

Paroisse de Villefranche sur Saône Sainte Anne des Calades

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site paroissedevillefranche.net states the following, "Plan daccès des églises et salles de réunions." We noticed that the website stated " Consacrer sa vie à Dieu." It also stated " Eveil à la foi 36 ans. Evangile 37 ans pendant la messe. Scouts et Guides de France. Scouts et Guides de France. Alpha classique et alpha couple. Groupe de louange chantée à Notre Dame des Marais. Groupe de partage dEvangile de Notre-Dame des Marais."

SEEK MORE DOMAINS

Municipalité de Disraeli

le blog paroissedrogny - informations relatives à la paroisse de Drogny, commune de Piblange 57

PROCESSION A LA VIERGE A DROGNY LE 14 AOUT 2017. Communion à DROGNY le 11 juin 2017. Messe de rentrée à DROGNY. La messe dominicale est c.

MIRACLE MONEY SYSTEM - MIRACLE MONEY SYSTEM - Create Wealth Online! www.MiracleMoneySystem.com

Miracle Wishing Machine Used By CROWD RISING Participants! MIRACLE MONEY SYSTEM, LLC. Poker Parties are the Growing Thing. Get Your Games, LLC. MIRACLE MONEY SYSTEM - Create Wealth Online! See the profile of MIRACLE MONEY SYSTEM, LLC. Create your blog with Overblog.

Paroisse en Mission, le Blog - Du 9 au 17 mai 2009 une semaine de mission avec les Dominicains. Groupement paroissial de Castelnau-Montratier - Lalbenque Diocèse de Cahors. Programme, actualité, photos.

Paroisse en Mission, le Blog. Programme, actualité, photos. Partagez un témoignage, une impression, une intention de prière. Interview de frère David Macaire. Les tracts et les affiches sont arrivés! Les tracts présentant le programme général de Paroisse en Mission.